2013-06-03
Elektroniczny System Obsługi Klienta
Powoli tradycyjne metalowe kluczyki do szafek w szatniach basenów, zastępują elektroniczne systemy szafkowe.
Są to opaski, które w swojej funkcjonalności oprócz elektronicznego klucza do szafki, są także identyfikatorem klienta. Umożliwiają przechodzenie przez kołowroty kontroli dostępu i rozliczają czas pobytu w obiekcie. Są także swojego rodzaju wirtualnym portfelem - dzięki takiemu rozwiązaniu klient może zostawić pieniądze w szatni i robić bezgotówkowe zakupy na terenie obiektu, za które zapłaci dopiero przy wyjściu.
Autor: D.Sinkiewicz portal Basenprof
zamknij
Przeczytaj także
Dach basenu - kompleksowe rozwiązanie SIKA Poland
Obiekty o wysokiej wilgotności (powyżej 65%), takie jak baseny, wymagają bezpiecznych i przemyślanych rozwiązań minimalizujących ryzyko kondensacji pary wodnej w przegrodach. Dotyczy to też przekryć dachowych. Szczególnie [...]