Rozmowy branżowe Konferencje Academy of Pool Experts Dodaj firmę Newsletter TV Basenprof

Wydarzeniawięcej wydarzeń

















13.05.2014 - 6 Konferencja Inwestycji Hotelowych (panel o aquaparkach)

Czy magnesem przyciągającym zarówno zagranicznych, jak i krajowych gości będą np. unikatowe butikowe hotele zlokalizowane w dawnych zamkach albo hotele z aquaparkami i źródłami termalnymi? Jak zdobyć nowych klientów i zainwestować dokładnie tam, gdzie trzeba? A może warto przyjrzeć się nowoczesnym sanatoriom? Odpowiedzi na te i wszystkie inne pytania udzielą goście zaproszeni na 6. Konferencję Inwestycji Hotelowych.

Portal Basenprof jest Partnerem Medialnym konferencji, a w panelu o aquaparkach jednym z prelegentów będzie przedstawicielka firmy Pol-Glass - Eksperta naszego portalu.


Miejsce: Warszawa Hotel Intercontinental

PROGRAM:

900 - 930 - REJESTRACJA I POWITALNE ŚNIADANIE

930 - 1015 - U NAS TEŻ JEST DOBRZE
Według raportu The World Travel and Tourism Council - Grenada do 2021 roku będzie najszybciej rozwijającym się państwem regionu zagranicznych inwestorów. Do tego karaibskiego kraju wabi atrakcyjny system podatkowy, a także położenie w jednym z najbardziej atrakcyjnym turystycznie regionie świata. W Europie Środkowej i Wschodniej nie mamy oceanu, ani karaibskich plaż. Zainteresowanie tym rynkiem nie słabnie jednak od lat. Co przyniesie 2014 rok? Czy region będzie się nadal rozwijał? Jakie obiekty będą powstawały, kto najbardziej interesuje się naszym rynkiem?

1015 - 1045 - ZAMKI I PAŁACE - JAK MARZENIA PRZEKUĆ NA BIZNES
Zabytkowe pałace i dworki są niekiedy sprzedawane w niezwykle atrakcyjnych cenach. Ruiny, które od wielu lat nie miały szczęścia do dbających o nie właścicieli, dziś stają się atrakcyjną bazą noclegową oraz świetnymi miejscami na SPA. Coraz więcej mamy też hoteli butikowych. Jak inwestować w tego typu obiekty, by zarobić? Czy UE pomaga przy takich inwestycjach? Jak sektor bankowy zapatruje się na finansowanie starego zamczyska?

1045 - 1115 - AQUAPARK W HOTELU - KOSZTY CZY KORZYŚCI?
Około 2 mld zł rocznie wart jest rynek aquaparków i pływalni rekreacyjnych w Polsce. Nic więc dziwnego, że tego typu inwestycji przybywa jak grzybów pod deszczu. Czy rynek hotelowy odnalazł sposób na przyciągnięcie klientów? Jak budowa aquaparków przy hotelach może poprawić ich odwiedzilność i obroty, czy wydłuży sezon wypoczynkowy? Jak szybko zwraca się tego typu inwestycja?

1115 - 1145 - PRZERWA KAWOWA

1145 - 1215 - MODA NA ZDROWIE - POWSTAJE NOWA NISZA
Uzdrowiska w Polsce były w modzie w czasach PRL-u. Później zostały zapomniane, stając się reliktami przeszłości. Kojarzone dawniej głównie z turystyką leczniczą i wyjazdami opłacanymi przez państwo, dziś zmieniają swoje oblicze. Obecnie to nie tylko domy kuracyjne, ale również kompleksy sportowe wyposażone w baseny, siłownie czy nawet skate parki dla dzieci i młodzieży. W Polsce w państwowych rękach nadal znajduje się ponad 20 ośrodków uzdrowiskowych, które mają zostać sprywatyzowane. Czy warto w nie zainwestować?

1215 - 1245 - HOTEL W BIUROWCU? HOTEL W GALERII HANDLOWEJ?
Chcesz wybudować biurowiec lub centrum handlowe, bo masz w tym doświadczenie. Ale jak postąpić, gdy lokalne warunki zabudowy wymuszają również wybudowanie hotelu? Jak zarządzać takim wielofunkcyjnym projektem? Zrobić to samemu czy poszukać partnera? Czy marketing centrum handlowego da się połączyć z tym hotelowym, gdy grupa klientów docelowych jest zupełnie różna?

1245 - 1330 - ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY... W DESIGNIE HOTELOWYM
Warszawski hotel Bristol czy Victoria to tylko przykłady hoteli, które przeszły w ostatnim czasie gruntowną modernizację. Jak zaprojektować hotel od nowa po latach? Czy stara bryła z nowym wnętrzem przyciągnie więcej klientów? Czy magnesem dla nich będzie designerski wine bar czy może egzotyczna strefa SPA & wellness? Czy znane nazwiska projektantów przyciągną nowych gości, czy warto zatrudniać "gwiazdy"?

1330 - 1400 - WŁASNY BRAND - CZY TO SIĘ MOŻE UDAĆ?
Klient biznesowy jest jednym z kluczowych na rynku hotelowym, a sposobów na przyciągnięcie jego uwagi jest wiele. Promocja i reklama w sektorze klienta B2B w branży hotelarskiej może czerpać wzory z działań B2B w innych branżach, które docierają także do wyselekcjonowanej, biznesowej grupy odbiorców. Do odpowiedniego wypromowania marki niezbędne jest przygotowanie strategii zindywidualizowanej dla danego obiektu pod względem cen, cech przewagi konkurencyjnej hotelu, otoczenia biznesowego, dostosowania działań komunikacyjnych i prosprzedażowych oraz działań public relations.

1400 - NETWORKING LUNCH

Cena: 184.00 EUR

Cena zawiera 23% VAT, Kwota netto wynosi: 150€; Opłata konferencyjna obejmuje materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz lunch.


Rejestracja i więcej informacji: http://eurobuildcee.com/?page=conferences&id=1153020#page_top


Konferencja Hotel Spa Baseny i Saunaria


Academy od Pool Experts


Agencja Rozwoju Infrastruktury Basenowej



Copyrigth Basenprof © 2012-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie bez zgody Wydawcy zabronione.