03-05.04.2019 - Forum Zamówień Publicznych na Dostawy i Usługi
Forum Zamówień Publicznych na Dostawy i Usługi to ogólnopolska konferencja dla osób odpowiedzialnych za realizację najczęściej przeprowadzanych postępowań w Polsce, czyli zamówień na wykonanie określonej usługi lub dostawy w celu zapewnienia bieżącej działalności jednostki albo realizacji zleconych jej zadań.
Tematyka:
Miejsce: Zakopane, ul.Oswalda Balzera 21d, Hotel Grand Nosalowy Dwór
Tematyka:
- Zasady prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej progów unijnych - omówienie na bazie projektu ustawy Prawo zamówień publicznych
- Kwalifikowany podpis elektroniczny jako kluczowy instrument w postępowaniu w formie elektronicznej
- Pozacenowe kryteria oceny ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawy, w szczególności serwis posprzedaży, pomoc techniczna, warunki dostawy, w tym termin, sposób, czas dostawy lub okres realizacji - w praktyce i orzecznictwie
- Środki komunikacji elektronicznej w postepowaniu
- Pułapki i ułatwienia przy korzystaniu z miniPortalu i z portali komercyjnych. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne niezbędne do korzystania z portali
Miejsce: Zakopane, ul.Oswalda Balzera 21d, Hotel Grand Nosalowy Dwór