Rozmowy branżowe Konferencje Academy of Pool Experts Dodaj firmę Newsletter TV Basenprof
Artykuły - rozwiązania dla obiektówwięcej artykułów


















Chochołowskie termy - foto www.chocholowskietermy.pl

2016-07-13
POSitive ESOK w Termach Chochołów
Chochołowskie Termy w Witowie to jeden z najnowszych i najnowocześniejszych obiektów rekreacyjno-sportowych na południu Polski. Dzięki współpracy z producentem kompleksowych rozwiązań informatycznych LSI Software, obiekt może cieszyć się nowoczesnymi technologiami, które ułatwiają obsługę klienta i kontrole wszystkich obszarów: baseny, sauny, SPA, atrakcje dla dzieci czy gastronomia.

Termy proponują wiele atrakcji rekreacyjnych oraz zabiegów zdrowotnych, które wymagają sprawnej obsługi klientów a także bezpieczeństwa oraz kontroli. Zainstalowany elektroniczny system obsługi klientów POSitive ESOK jest niezwykle szybkim, wydajnym i wszechstronnym systemem kasowym, zintegrowanym z modułem gastronomicznym POSitive Restaurant.

Do głównych zadań wdrożonego oprogramowania należy zarządzanie procesem sprzedaży jak również kontrola dostępu do poszczególnych stref obiektu oraz kontrola pracowników. Rozwiązania swoim zakresem obejmują cały obszar działalności term zapewniając sprawną sprzedaż, obsługę Klienta indywidualnego oraz grup zorganizowanych, obsługę karnetów i abonamentów czy rezerwację zajęć lub miejsc za pomocą Internetu.

Dodatkowo specjalistyczny sprzęt komputerowy (wodoodporne terminale POS, drukarki fiskalne, komputery) oraz urządzenia kontroli dostępu spełniają wszelkie wymagania obiektów basenowych i gastronomii. Ten nowoczesny system zapewnia managerom rozbudowane raporty i szczegółowe analizy pozwalając na optymalne zarządzanie operacyjne i finansowe – wspomina przedstawiciel Chochołowskich Term. Swoim działaniem obejmuje wszystkie strefy oraz główne obszary działalności zarządzanego obiektu, zapewnia więc managerom kompleksową kontrolę i koordynację pracy. Szybki przepływ danych, szczegółowe raporty, różnorodne analizy usprawniają pracę wszystkich działów poczynając od: sprzedaży, marketingu, administracji, kontroli dostępu a na księgowości kończąc.

Co ważne, POSitive ESOK pozwala na szybką obsługę Klienta, poprawia wydajność pracy personelu oraz podnosi komfort obsługi w obiekcie. Posiada bowiem przejrzysty i intuicyjny interfejs, który zdecydowanie usprawnia proces sprzedaży. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom czas obsługi Klienta zostaje maksymalnie skrócony zapewniając tym samym dostęp większej liczbie osób do świadczonych usług oraz wzrost ich poziomu zadowolenia.

Więcej na temat systemu POSitive ESOK: www.lsisoftware.pl

zamknij

Przeczytaj także

Czas na przegląd techniczny wodnych torów przeszkód
W sytuacji, gdy przez epidemię koronawirusa obiekty czekają w zawieszeniu na dalszy rozwój wypadków, kierownictwo musi zapewnić i rozplanować zakres prac swoim pracownikom. Jednym z zajęć, które warto wdrożyć [...]

Konferencja Hotel Spa Baseny i Saunaria


Academy od Pool Experts


Agencja Rozwoju Infrastruktury Basenowej



Copyrigth Basenprof © 2012-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie bez zgody Wydawcy zabronione.