Rozmowy branżowe Napisz o wydarzeniu Dodaj firmę Academy of Pool Experts Newsletter










Ostatnie komentarze:
  • 2022-06-12 17:57:20 - stary zawiedziony kibic
    Pamiętam borek w trzeciej lidze trenerów mieczysława kolasę , adama wapięnnika ,władysława zaworę to były czasy . ŁZA SIĘ W OKU KRĘCI. Chciałbym doczekać takich [...]
  • 2022-06-07 09:45:37 - anonim
    Czy polskie przepisy aktualnie regulują kwestie antypoślizgowości posadzek na basenach hotelowych i powyższe zasady z artykuły z nich wynikają czy jest to tylko Państwa [...]
  • 2022-05-18 08:17:57 - Bartek
    No i wszystko jasne :-)



  • Academy of Pool Experts - APE to jedyny w Polsce systemowy, certyfikowany program podnoszenia kompetencji zawodowych pracowników i kadry menedżerskiej branży pool / spa.

    Program APE realizowany jest przez kadrę wykładowców - ekspertów z wieloletnim praktycznym doświadczeniem branżowym.

    APE to kompleksowy zakres szkoleniowy dla pracowników wszystkich działów obiektu:
    Wyedukowani i dobrze przygotowani pracownicy to:
    Zostań członkiem Akademii APE

    Informacje i zgłoszenia: tel. +48 794 557 481 e-mail: portal@basenprof.pl

    Zarządzanie bezpieczeństwem stref basenowych

    Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

    Zarządzanie utrzymaniem czystości

    Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

    Obsługa Klienta i praca z „Trudnym Klientem” - warsztaty zamknięte w siedzibie Klienta

    „NOWA JAKOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA, PRACA Z "TRUDNYM" KLIENTEM”. KOMPLEKSOWY PROGRAM SZKOLENIOWY DLA OBIEKTÓW BASENOWYCH / SPORTOWYCH.

    INFORMACJE NT. WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH

    Trwająca ponad 2 lata pandemia oraz obecna trudna sytuacja ekonomiczna i graniczna, zupełnie zmieniły rynek usług w Polsce i na świecie wymuszając stworzenie zupełnie nowej jakości obsługi klientów. Obiekty rekreacyjne, sportowe, hotelowe kierujące swoją ofertę do ogółu społeczności, zderzają się często z wieloma trudnymi sytuacjami na płaszczyźnie pracownik – klient. Są to sytuacje, które wymagają nieszablonowych rozwiązań. Szczególnie w obecnym czasie pracownicy są narażeni na stres i zmuszeni do szybkiego reagowania na roszczenia/zastrzeżenia coraz bardziej wymagających, a zarazem zestresowanych trudnymi czasami klientów.
    Dlatego proponujemy szkolenie zaprojektowane specjalnie dla Państwa pracowników, dzięki któremu usystematyzują swoją wiedzę i nabędą nowe umiejętności czyniące ich osobami odpornymi na trudne sytuacje i pozwalające na skuteczne rozwiązywanie konfliktów. Dzięki temu wzrośnie zadowolenie Państwa Klientów a firma zyska kompetentnych, zaangażowanych i zmotywowanych pracowników.
    Szkolenie pomoże rozpoznać motywy kierujące różnymi typami Klientów i nauczy, co pracownicy obiektu mogą zrobić, gdy znajdą się w trudnej sytuacji.

    Aby efektywnie prowadzić sprzedaż i pozyskiwać nowych Klientów potrzebny jest dobry personel. Badania wskazują, że aby poprawić / utrzymać odpowiedni poziom obsługi, pracownicy powinni raz w roku przechodzić odpowiednie szkolenie. To pozwala na bieżące wprowadzanie nowej jakości i wprost przekłada się na zadowolenie klienta oraz bezpośrednie przychody przedsiębiorstwa.

    ADRESACI I CELE

    Dla kogo:
    Pracownicy działów obsługi klienta, recepcji, kas, pracownicy służb sprzątających, ratownicy – czyli dla wszystkich osób mających bezpośredni kontakt z klientem.

    Cel szkolenia:
    • podniesienie kompetencji zawodowych pracowników,
    • zwiększenie motywacji i zaangażowania do pracy,
    • wzmocnienie współpracy i komunikacji wewnętrznej,
    • zmiana postawy w kontekście nastawienia na cele,
    • świadome budowanie pozytywnego wizerunku obiektu, itd.

    METODOLOGIA I PROGRAM

    Szkolenie realizowane jest w formie warsztatów metodą sekwencyjną. Ćwiczenia poprzedzone są wprowadzeniem do omawianych zagadnień. Pozwala to uczestnikom na skuteczne opanowanie technik postępowania w określonych działaniach. Szkolenie opiera się o studia przypadków, aby uczestnicy mieli możliwość rozwiązywania realnych i bezpośrednio dotyczących ich problemów.

    Ramowy program szkolenia:
    1. Etyka, postawa i standaryzacja w pracy działu obsługi klienta
    2. Postawa pracownika
    3. Autoprezentacja
    4. Standaryzacja i procedury
    5. Typologia Klientów – zrozumieć różne postawy i typy osobowości
    6. Komunikacja i budowanie relacji
    7. Komunikacja interpersonalna – techniki
    8. Efektywne zarządzanie obsługą klienta w specyficznym środowisku jakim jest obiekt basenowy,
    9. Projektowania modelu i ścieżki obsługi określonych grup klientów
    10. Prawidłowa identyfikacja potrzeb klientów w kontekście psychologii obsługi
    11. Projektowanie nowej komunikacji z klientami, w tym grupami wykluczonymi (senior, os. niepełnosprawna itp.)
    12. Relacja z „trudnym” Klientem
    13. Rodzaje zastrzeżeń i powody ich powstawania
    14. Zasady reagowania na zastrzeżenia Klienta
    15. Postępowanie ze zdenerwowanym Klientem
    16. Techniki radzenia sobie ze stresem
    17. Inteligencja emocjonalna
    18. Zasady asertywności
    19. Zrozumienie i empatia
    20. Zachowanie dystansu emocjonalnego
    21. Radzenie sobie z presją, manipulacją i krytyką
    22. Mapowanie drogi rozwoju
    23. Ćwiczenia podczas każdego panelu tematycznego
    24. Podsumowanie szkolenia, pytania, wnioski


    ZAKRES OFERTY I FINANSOWANIE:

    Oferta zawiera:
    • DPS - diagnozę potrzeb szkoleniowych,
    • 2-dniowe szkolenie w Państwa siedzibie dla jednej grupy pracowników (łącznie 16 h)
    • materiały drukowane dla uczestników,
    • certyfikaty ukończenia szkolenia dla uczestników.


    Cena: 5.500 zł netto (+23% vat) za całą grupę pracowników – szkolenie zamknięte w siedzibie Klienta.
    Wykonawca:

    Portal Basenprof / Polska Grupa Szkoleniowa Humanika – wydawca największego w Polsce portalu branży spa&pool, której eksperci to czołówka najlepszych, doświadczonych praktyków i specjalistów w branży pool.

    WYKŁADOWCA:
    Diana Sinkiewicz - Ekspert ds. badania rynku i strategii marketingowych, ekspert branży spa, trener biznesu (certyfikacja: Schenk Institute, akredytacja: PARP), socjolog, psycholog biznesu, wykładowca akademicki, redaktor naczelna największego w Polsce portalu branżowego www.basenprof.pl, dyrektor PGS Humanika, prezes Agencji Rozwoju Infrastruktury Basenowej, członkini Rady Konwentu Wydziału Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej, członkini Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP, wiceprezes Zachodniopomorskiego Związku Przedsiębiorców i Pracodawców.
    Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu kapitałem ludzkim, zarządzaniu sprzedażą i marketingiem, projektowaniu sieci partnerskich, wprowadzaniem na rynek portali branżowych i in.
    Autorka publikacji branżowych, prelegent instytucji wsparcia biznesu (m.in. PARP). Wraz z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi założyła Forum Infrastruktury Sportowej.
    Od wielu lat pracuje, jako trener i doradca w projektach rozwojowych dla firm. Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach dla obiektów publicznych (hotele, pływalnie, Aquaparki).
    Autorka programu P.O.Z. dla obiektów basenowych, koordynator projektu Academy of Pool Experts – podnoszenie kompetencji zawodowych pracowników i kadry menedżerskiej branży pool/spa.

    Projekty specjalistyczne: wraz z branżowymi ekspertami prowadzi kompleksowy program doradczo-szkoleniowy dla obiektów sportowo-rekreacyjnych i hoteli spa audytując zgodność z wymogami prawa i procedurami, wdraża nowe modele zarządzania strefami spa (w tym zarządzanie bezpieczeństwem, czystością), optymalizuje koszty eksploatacji, wspiera obiekty na każdym etapie działania. Wdraża rozwiązania systemowe na rzecz wzrostu potencjału obiektów hotelarskich i sportowo-rekreacyjnych, przedstawia dobre praktyki w zarządzaniu strefami spa, jakością wody basenowej, reżimem sanitarnym w obiektach. Certyfikuje strefy basenowe. Prowadzi zespół specjalistów koordynujący projekty inwestycyjne stref spa.

    Projekty miękkie: prowadzi warsztaty z komunikacji, budowania i zarządzania zespołem, psychologii sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, budowania wizerunku, negocjacji i in.

    Wsparcie rynku: buduje strategie marketingowe dla firm, zajmuje się badaniami rynku, działaniami marketingowymi, organizuje konferencje branżowe.

    Projekty społeczne: wdraża projekty promujące aktywny wypoczynek na obszarach wodnych, edukację nt. bezpieczeństwa na obszarach wodnych, rozwija inicjatywy związane z aktywnym stylem życia różnych grup społecznych, w szczególności dzieci, seniorów i osób niepełnosprawnych.


    Informacji szczegółowych można zasięgnąć bezpośrednio u wykładowcy:

    Diana Sinkiewicz
    Redaktor Naczelna portalu Basenprof
    Ekspert ds. rynku Pool & Spa
    Trener rozwoju osobistego, psycholog biznesu
    Ekspert ds. marketingu i badań rynku
    tel.: +48 604 557 481
    e-mail: redakcja@basenprof.pl


    JAK DZIAŁAMY?

    • Nie prowadzimy wykładów – nasze szkolenia to praktyczne ćwiczenia
    • Nasi trenerzy to praktycy - bazujemy na wieloletnim doświadczeniu
    • Każde szkolenie przygotowujemy na podstawie diagnozy potrzeb szkoleniowych
    • Prowadzimy ewaluację szkolenia zakończoną szczegółowym raportem
    • Znamy trendy w branży - podpowiadamy ciekawe rozwiązania

    Organizacja nowej strefy Day Spa w obiekcie basenowym

    Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

    Strefa Wellness – jak efektywnie zarządzać sprzedażą zabiegów

    Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

    Marketing i sprzedaż w Aquaparku i pływalni

    Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

    Zarządzanie obiektem rekreacyjno - sportowym

    Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

    Zarządzanie procesem zmian organizacyjnych w firmie

    Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

    Zarządzanie projektami

    Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

    Procesy organizacji pracy i zarządzania zespołem

    Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

    Manager Spa – certyfikowany program

    Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

    Proces technologiczny na pływalni

    Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce


    Prowadzimy także projekty szkoleniowo-doradcze:
    Programy edukacyjne i doradcze – możliwość dofinansowania UE do 80% (wspieramy na każdym etapie pozyskania dotacji od wniosku, po realizację i rozliczenie).

    Pobierz ulotkę APE - www.basenprof.pl/pliki/ape.pdf

    Partnerzy



    Copyrigth Basenprof © 2012-2022. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie bez zgody Wydawcy zabronione.