2013-06-03
Elektroniczny System Obsługi Klienta
Powoli tradycyjne metalowe kluczyki do szafek w szatniach basenów, zastępują elektroniczne systemy szafkowe.
Są to opaski, które w swojej funkcjonalności oprócz elektronicznego klucza do szafki, są także identyfikatorem klienta. Umożliwiają przechodzenie przez kołowroty kontroli dostępu i rozliczają czas pobytu w obiekcie. Są także swojego rodzaju wirtualnym portfelem - dzięki takiemu rozwiązaniu klient może zostawić pieniądze w szatni i robić bezgotówkowe zakupy na terenie obiektu, za które zapłaci dopiero przy wyjściu.
Autor: D.Sinkiewicz portal Basenprof
zamknij
Przeczytaj także
Włosy i ręce są suche, a rachunki - niskie. Jak to zrobić?
Elektryczna suszarka do włosów albo rąk czy papierowe lub tekstylne ręczniki – co jest bardziej higieniczne? Co skuteczniejsze? Co gwarantuje mniejsze wydatki? Oba rozwiązania mają rzesze zwolenników. Zebraliśmy [...]