Aqua Lublin - foto www.mosir.lublin.pl
2016-06-06
Aqua Lublin ma sponsora
Z początkiem czerwca br. weszła w życie umowa sponsorska pomiędzy Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o. i Perła - Browary Lubelskie S.A. Reguluje ona zasady współpracy pomiędzy tymi podmiotami w zakresie obecności marki Perła na zarządzanych przez MOSiR obiektach – Arenie Lublin, Aqua Lublin i Słonecznym Wrotkowie.
Na mocy zawartej umowy lubelski producent piwa otrzymał tytuł Sponsora Strategicznego Areny Lublin i Aqua Lublin oraz przedłużył na kolejny okres tytuł Sponsora Głównego Słonecznego Wrotkowa. Piwo Perła będzie towarzyszyć na zasadzie wyłączności branżowej wszystkim meczom, imprezom i wydarzeniom odbywającym się na tych obiektach oraz będzie dostępne we wszystkich stałych punktach gastronomicznych na ich terenie – w tym także w pubie, który już wkrótce rozpocznie funkcjonowanie na Arenie Lublin.
Ponadto Perła, bazując na doświadczeniach i renomie Perłowej Pijalni Piwa, przejmie kompleksową obsługę gastronomiczną Areny Lublin. Wydarzeniem, w trakcie którego lubelski browar zadebiutuje w roli gastronoma na stadionie, będzie koncert The Cranberries.
- Cieszę się, że nasze kilkumiesięczne negocjacje zakończyły się podpisaniem korzystnej dla obu stron umowy – mówi Andrzej Rutkowski, Dyrektor Generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. - Dzięki niej marka Perła umocni swoją pozycję na rodzimym rynku. Stała obecność na najważniejszych obiektach sportowo-rekreacyjnych w mieście, na których odbywają się największe i najchętniej odwiedzane przez fanów sportu i muzyki wydarzenia, to ważny element strategii marketingowej naszej wiodącej marki.
- Perła to bardzo profesjonalny i ceniony partner. Jest dla nas źródłem dużej satysfakcji, że udało nam się zaprosić do długookresowej współpracy jedno z najbardziej rozpoznawalnych w skali kraju lubelskich przedsiębiorstw – podkreśla dr Jacek Czarecki, Prezes Zarządu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o. – Jesteśmy przekonani, że ta współpraca pomoże nam w stałym zwiększaniu atrakcyjności oferty zarządzanych przez nas obiektów.
Umowa sponsoringu opiewa na okres trzech lat.
Na mocy zawartej umowy lubelski producent piwa otrzymał tytuł Sponsora Strategicznego Areny Lublin i Aqua Lublin oraz przedłużył na kolejny okres tytuł Sponsora Głównego Słonecznego Wrotkowa. Piwo Perła będzie towarzyszyć na zasadzie wyłączności branżowej wszystkim meczom, imprezom i wydarzeniom odbywającym się na tych obiektach oraz będzie dostępne we wszystkich stałych punktach gastronomicznych na ich terenie – w tym także w pubie, który już wkrótce rozpocznie funkcjonowanie na Arenie Lublin.
Ponadto Perła, bazując na doświadczeniach i renomie Perłowej Pijalni Piwa, przejmie kompleksową obsługę gastronomiczną Areny Lublin. Wydarzeniem, w trakcie którego lubelski browar zadebiutuje w roli gastronoma na stadionie, będzie koncert The Cranberries.
- Cieszę się, że nasze kilkumiesięczne negocjacje zakończyły się podpisaniem korzystnej dla obu stron umowy – mówi Andrzej Rutkowski, Dyrektor Generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. - Dzięki niej marka Perła umocni swoją pozycję na rodzimym rynku. Stała obecność na najważniejszych obiektach sportowo-rekreacyjnych w mieście, na których odbywają się największe i najchętniej odwiedzane przez fanów sportu i muzyki wydarzenia, to ważny element strategii marketingowej naszej wiodącej marki.
- Perła to bardzo profesjonalny i ceniony partner. Jest dla nas źródłem dużej satysfakcji, że udało nam się zaprosić do długookresowej współpracy jedno z najbardziej rozpoznawalnych w skali kraju lubelskich przedsiębiorstw – podkreśla dr Jacek Czarecki, Prezes Zarządu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o. – Jesteśmy przekonani, że ta współpraca pomoże nam w stałym zwiększaniu atrakcyjności oferty zarządzanych przez nas obiektów.
Umowa sponsoringu opiewa na okres trzech lat.
Materiały: www.mosir.lublin.pl