Napisz o obiekcie Napisz o wydarzeniu Dodaj firmę TV Basenprof Newsletter Rozmawiaj na forum

Aktualnościwięcej aktualności











Ostatnie posty na forum:

Porn XXX - wysłana przez RQMarcus
XXX Videos Porn XXX Porn XXX Video Sex Porn Videos. Sex XXX Sex Movies Porn Movie. Watch now the best free porn!! Porn Tube, 100...
Proven Ways to Earn FREE Crypto - wysłana przez Ronnysvanbovenq2
Good day!  I've recently found this  excellent websites to Earn FREE Crypto  You don't Need Any Investement ! Yes it's FREE !  J...
datings for sex - wysłana przez Brianham
Thousands of girls online are looking for sex here. Hurry up while registration is free http://2lol.space/x]
Nietypowa instalacja na istniejacym basenie - wysłana przez Davidrog
Certainly. All above told the truth. Let's discuss this question. Here or in PM.
odkurzacz basenowy - wypożyczenie - wysłana przez Olek
wynajem na miesiąc, rok i dłużej. Wynajem na sezon letni. Zapraszam. Aleksander Woliński - Mariner 3S
Ostatnie komentarze:
  • 2019-08-19 17:14:29 - Andrzej Olesiński - swimstone.pl
    Dziękuję za Pana rozsądną wypowiedź. Potrafiące pływać dzieci od 6. roku życia, pod opieką dorosłych mogą korzystać z atrakcji Aquaglide (Malmsten to szwedzki [...]
  • 2019-08-19 17:10:50 - Andrzej Olesiński - swimstone.pl
    Szanowny Panie Kamilu, małe sprostowanie... Aquaglide to największy na świecie producent Aquaparków/Wodnych torów przeszkód i każdy element posiada certyfikat. Jest to [...]
  • 2019-08-16 20:21:20 - Francik
    A kto wpuszcza małe dzieci na taki tor? Poza tym każde powinno mieć kamizelkę. Pod linkiem nic niema więc trudno ocenić, ale je#li to tor Wibit lub Malmsten to mają [...]

  • POLSKIE MARKI TURYSTYCZNE - foto MSiT
    Dodaj komentarz
    0
    2019-02-01
    Polskie Marki Turystyczne - wpisz swój obiekt w projekt
    Ideą projektu jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów i szlaków turystycznych, które będą profesjonalnie zarządzane i promowane. Zarządcy tych terytorialnych marek turystycznych otrzymają wsparcie o charakterze doradczo-eksperckim, a także, na dalszym etapie, pomoc w przygotowywaniu i pozycjonowaniu wysokiej jakości materiałów promocyjnych.

    Do udziału w projekcie „Polskie Marki Turystyczne” mogą aplikować zarejestrowane w Polsce:
    - organizacje,
    - samorządy terytorialne i gospodarcze,
    - instytucje,
    - spółki,
    - fundacje i stowarzyszenia,
    - przedsiębiorcy prywatni,
    - organizatorzy turystyki oraz inne jednostki, których jednym z celów lub zadań statutowych jest promocja turystyki.


    Na przestrzeni ostatnich lat zaszły ogromne zmiany w turystyce na poziomie krajowym, europejskim i światowym. Podróżowanie staje się coraz łatwiejsze, zarówno pod względem finansowym, jak i transportowym. Turystyka przeżywa rozkwit. Destynacje turystyczne konkurują ze sobą już nie tylko na poziomie krajowym, ale również globalnie, co wymaga nieustannego doskonalenia jakości i dostosowania poziomu usług do potrzeb konsumentów.

    Nowe trendy w turystyce są odbiciem szerzej zachodzących zjawisk społecznych i ekonomicznych. Do szczególnie ważnych należy zaliczyć wzrost mobilności, tzw. ekonomię współdzielenia czy upowszechnienie usług świadczonych w formie cyfrowej. Rośnie znaczenie turystyki indywidualnej. Podróżujący, wybierając cele, kierują się łatwością organizacji wyjazdu, atrakcyjnością, możliwością przeżycia szczególnych doświadczeń, mocno zakorzenionych w kulturze odwiedzanego miejsca, czy pozyskanymi opiniami.

    Niezwykle ważne jest wzmocnienie świadomości na temat roli współpracy pomiędzy poszczególnymi interesariuszami w procesie tworzenia i promocji oferty turystycznej. W Polsce brakuje silnych partnerstw na poziomie lokalnym, które scalałyby potencjał całego obszaru i prezentowały go na rynku, wzbudzając zainteresowanie turystów. Proces ten wymaga współpracy różnych sektorów (publicznego, prywatnego, pozarządowego) oraz zapewnienia warunków organizacyjnych dla stabilnego i świadomie zarządzanego rozwoju marki.

    Głównym przedmiotem obecnych działań marketingowych w polskiej turystyce są poszczególne obiekty-atrakcje turystyczne np. najlepsze produkty turystyczne certyfikowane przez Polską Organizację Turystyczną, poszczególne miasta, jak również całe województwa, w oparciu o działalność regionalnych organizacji turystycznych. Wydaje się jednak, że żaden z tych poziomów nie wpisuje się w pełni w potrzeby potencjalnego turysty planującego swoją podróż.

    Projekt „Polskie Marki Turystyczne” ma na celu wypełnienie tej luki poprzez wsparcie tworzenia tzw. regionów turystycznych, których marka, wysoka jakość świadczonych usług oraz spójny marketing mają zachęcać do podróży. Niezbędne jest, aby informacje nt. miejsca były wiarygodne, zaś turysta mógł sprawnie zorganizować swoją podróż korzystając z atrakcji i usług zgrupowanych w ramach obszaru wizerunkowego danej marki.

    W ramach projektu będą tworzone warunki dla kooperacji organizacji turystycznych, samorządów i podmiotów branży turystycznej, co powinno zaowocować profesjonalizacją zarządzania turystyką na poziomie lokalnym. Celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której graniczące, a często nawet konkurujące ze sobą gminy czy lokalne organizacje turystyczne rozpoczną współpracę przy tworzeniu wspólnej oferty turystycznej pod jednym, dużo mocniejszym wizerunkowo szyldem i w ramach jednego podmiotu, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie i promowanie danej marki.

    Ministerstwo Sportu i Turystyki we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną nakreśliło ramy projektu „Polskie Marki Turystyczne”, natomiast nie zamierza odgórnie narzucać gotowych rozwiązań. Zarówno forma zarządzania marką turystyczną, jak i wypełnienie jej treścią, mają być oddolną inicjatywą zgłaszających się potencjalnych uczestników. Należy zaznaczyć, że do udziału w projekcie „Polskie Marki Turystyczne” mogą aplikować do MSiT zarejestrowane w Polsce organizacje, samorządy terytorialne i gospodarcze, instytucje, spółki, fundacje, stowarzyszenia, przedsiębiorcy prywatni, organizatorzy turystyki oraz inne jednostki, których jednym z celów lub zadań statutowych jest promocja turystyki. Wnioskodawcy, którzy nie spełniają wszystkich kryteriów zawartych w formularzu zgłoszeniowym do projektu – zostaną objęci wsparciem, które mamy nadzieję, pomoże im w spełnieniu tych kryteriów w przyszłości.

    Uczestnicy-zarządcy marek turystycznych, którzy pomyślnie przejdą kwalifikacje zostaną podzieleni na dwie kategorie: „Polska Marka Turystyczna” (uczestnik spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną) oraz „Polska Marka Turystyczna – kandydat” (uczestnik, który potrzebuje wsparcia doradczo-eksperckiego w spełnieniu ww. wytycznych). Wszyscy zakwalifikowani, w szczególności kandydaci do tytułu „Polska Marka Turystyczna”, otrzymają dostęp do zapewnionego przez MSiT wsparcia w postaci udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji audytów, wizyt studyjnych czy uczestnictwa w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.

    Ci, którzy otrzymają tytuł „Polska Marka Turystyczna”, będą mogli korzystać ze wsparcia POT w prowadzeniu działań promocyjnych, m.in. z obniżonego kosztu udziału w branżowych targach w kraju i za granicą oraz w wystawach i wydarzeniach promocyjnych, produkcji materiałów promocyjnych, organizacji podróży studyjnych dla przedsiębiorców i potencjalnych kontrahentów oraz dziennikarzy. Liczymy na to, że znak „Polska Marka Turystyczna” stanie się prestiżowym certyfikatem oznaczającym jakość, atrakcyjność i niezawodność, a turyści będą brać go pod uwagę przy planowaniu swoich podróży.

    Tworzenie tzw. regionów turystycznych czy kompleksowych szlaków turystycznych z silną marką, będącą swego rodzaju parasolem marketingowym dla usługodawców z danego obszaru, jest z powodzeniem stosowane w wielu krajach (m.in. Austria, Niemcy, Szwajcaria). Polska chce czerpać z dobrych praktyk w tym obszarze. Zwiększenie atrakcyjności regionów turystycznych ma zachęcić turystów do wydłużenia czasu pobytu.

    Zapisy będą przyjmowane w trybie on-line do 28 lutego br.
    Rejestracja:
    www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl
    Materiały: MSiT
    
    Komentarze
    
    zamknij

    Przeczytaj także

    Uniejów - historia i nowoczesność
    Pierwsze w Polsce uzdrowisko termalne mieści się w Uniejowie, którego bez wątpienia największą atrakcją jest kompleks basenów termalnych. Baseny kryte i otwarte zasilane są leczniczą solanką termalną, co pozwala funkcjonować im przez [...]
    
    zamknij

    Polecamy firmy

    
    Partnerzy



    Copyrigth Basenprof © 2012-2019. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie bez zgody Wydawcy zabronione.