Napisz o swoim obiekcie Napisz o wydarzeniu Dodaj firmę Zapisz się na newsletter Rozmawiaj na forum
Artykuływięcej artykułów












Ostatnie posty na forum:

Szkolenie - wysłana przez Basenprof
Cytat: Lidia w 11 Marzec 2019, 11:28:27Gdzie możemy zamówić dofinansowane szkolenie dla obsługi Gościa hotelowego? Kto je wykonu...
wymina powietrza - wysłana przez Artek
Witam, niestety nie testowałem, ale pomysł wart uwagi. Wentylację mamy od firmy Calorex, może warto ich podpytać czy mają takie ...
Zgoda na dźwigi przed basenem - wysłana przez Radek
Z tego co mi wiadomo z wnioskiem o jakiekolwiek pozwolenie musi wystąpić właściciel gruntu. Nie wiem jaki jest stan obecny i co ...
windy dla niepełnosprawnych - wysłana przez Patrycja86
Nie ma problemu z dofinansowaniem jeśli się zorganizuje niezbędne dokumenty i wybierze sprawdzoną firmę montującą windy dla niep...
Hello par - wysłana przez Alexspar
Hello, i am here new par
Ostatnie komentarze:
  • 2019-03-12 19:49:51 - Funam Sp.zo.o
    Stacja Poolmanager służy do pomiaru i regulacji pH i Cl w wodzie basenowej, w zależności od wersji pH/ Rx lub pH/Cl. Tak jak w opisie można ją dodatkowo wykorzystać do [...]
  • 2019-03-12 11:55:54 - Ambra
    Na jakiej zasadzie działa ten system - czy mając już system uzdatniania wody możemy zamontować takie urządzenie?
  • 2019-03-05 15:10:34 - mm
    Z jednej strony mnogość wymaganych warunków specyfikacji, z drugiej konieczność zabezpieczenia się inwestora przed nierzetelnymi firmami. Inwestycje publiczne to trudny [...]

  • Aplikacja HAKO - foto HAKO Polska
    Dodaj komentarz
    0
    2018-12-11
    Aplikacja Hako – zgłoś awarię, przegląd, lub potrzebę szkolenia
    Firma HAKO POLSKA przygotowała dla swoich Klientów aplikację na urządzenia mobilne, dzięki której będą mogli sprawnie i szybko wysłać zgłoszenie do serwisu Hako.

    Każdy obiekt, który zakupił maszynę Hako, jest pod opieką serwisu firmy. W razie awarii lub konieczności przeglądu jest kilka możliwości skontaktowania się z fachowcami (m.in. telefonicznie, mailowo, faxem, lub poprzez platformę serwisową).

    W ostatnich tygodniach uruchomiona została dodatkowa, wygodna forma komunikacji poprzez zaprojektowaną aplikację. Dzięki niej, w kilku krokach sprawnie zgłosimy zapotrzebowanie lub problem z pomocą dowolnego urządzenia mobilnego.

    Aplikacja umożliwia
    :
    - zgłoszenie awarii
    - zgłoszenie konieczności przeglądu maszyny
    - zgłoszenie zapotrzebowania szkolenia z obsługi maszyny (np. dla nowych pracowników).


    Aplikacja jest darmowa, dostępna w App Store oraz w sklepie Play. Aby móc z niej korzystać, trzeba być zarejestrowanym klientem oraz przesłać na adres: serwis@hako.pl. „Formularz zgłoszenia do mobilnej platformy serwisowej” dostępny jest pod adresem
    www.hako.pl/upload/files/180/Zglosznie_do_mobilnej_platformy_serwisowej.pdf .
    Materiały: www.hako.pl
    Przeczytaj także:
    „Nowe szorowarki Hako!”
    - www.basenprof.pl/artykuly/1651/nowe_szorowarki_hako.html

    „Kompaktowa Scrubmaster na małe, trudno dostępne powierzchnie” - www.basenprof.pl/artykuly/1749/kompaktowa_scrubmaster_na_male_trudno_dostepne_powierzchnie.html
    
    Komentarze