Napisz o swoim obiekcie Napisz o wydarzeniu Dodaj firmę Zapisz się na newsletter Rozmawiaj na forum
Artykuływięcej artykułów












Ostatnie posty na forum:

Anyone able to recommend good affiliate programs? - wysłana przez JamimaNeUre
Hey! I am currently developing my blog and was wondering whether anyone could recommend a good UK women's clothing affiliate sch...
Could someone recommend good UK affiliate programs - wysłana przez JamimaNeUre
Hi guys! I am in the process of setting up my ecommerce site and was thinking whether anyone could suggest a well-paying and UK-...
wymina powietrza - wysłana przez Artek
Witam, niestety nie testowałem, ale pomysł wart uwagi. Wentylację mamy od firmy Calorex, może warto ich podpytać czy mają takie ...
Zgoda na dźwigi przed basenem - wysłana przez Radek
Z tego co mi wiadomo z wnioskiem o jakiekolwiek pozwolenie musi wystąpić właściciel gruntu. Nie wiem jaki jest stan obecny i co ...
Szkolenie - wysłana przez Anetta
Witam słyszałam że można skorzystać z dofinansowanych szkoleń dla obiektów. Czy znajdę gdzieś informacje na ten temat?
Ostatnie komentarze:
  • 2019-01-18 18:12:17 - ixhjtq
    buy cialis online us pharmacy buy generic cialis professional
  • 2019-01-16 13:06:02 - cgiuxb
    online pharmacy cialis forum http://canadian-pharmacyca.com http://canadian-pharmacyca.com - cialis coupon cvs
  • 2018-12-02 11:52:35 - kuba
    Kompletne wyposażenie basenowe można zakupić w firmie www.astralpool.pl. Zajmują się w profesjonalny sposób projektem i budową. Można u nich liczyć na późniejszy [...]

  • Aplikacja HAKO - foto HAKO Polska
    Dodaj komentarz
    0
    2018-12-11
    Aplikacja Hako – zgłoś awarię, przegląd, lub potrzebę szkolenia
    Firma HAKO POLSKA przygotowała dla swoich Klientów aplikację na urządzenia mobilne, dzięki której będą mogli sprawnie i szybko wysłać zgłoszenie do serwisu Hako.

    Każdy obiekt, który zakupił maszynę Hako, jest pod opieką serwisu firmy. W razie awarii lub konieczności przeglądu jest kilka możliwości skontaktowania się z fachowcami (m.in. telefonicznie, mailowo, faxem, lub poprzez platformę serwisową).

    W ostatnich tygodniach uruchomiona została dodatkowa, wygodna forma komunikacji poprzez zaprojektowaną aplikację. Dzięki niej, w kilku krokach sprawnie zgłosimy zapotrzebowanie lub problem z pomocą dowolnego urządzenia mobilnego.

    Aplikacja umożliwia
    :
    - zgłoszenie awarii
    - zgłoszenie konieczności przeglądu maszyny
    - zgłoszenie zapotrzebowania szkolenia z obsługi maszyny (np. dla nowych pracowników).


    Aplikacja jest darmowa, dostępna w App Store oraz w sklepie Play. Aby móc z niej korzystać, trzeba być zarejestrowanym klientem oraz przesłać na adres: serwis@hako.pl. „Formularz zgłoszenia do mobilnej platformy serwisowej” dostępny jest pod adresem
    www.hako.pl/upload/files/180/Zglosznie_do_mobilnej_platformy_serwisowej.pdf .
    Materiały: www.hako.pl
    Przeczytaj także:
    „Nowe szorowarki Hako!”
    - www.basenprof.pl/artykuly/1651/nowe_szorowarki_hako.html
    
    Komentarze