Napisz o obiekcie Napisz o wydarzeniu Dodaj firmę TV Basenprof Newsletter Rozmawiaj na forum
Artykuływięcej artykułów












Ostatnie posty na forum:

witam serdecznie wszystkich - wysłana przez Beerislooov
witam serdecznie! Jestem nowy. Nie Jestem pewien czy dodałem mój post do odpowiedniego działu na stronce. Proszę o przeniesienie...
Очистка водоподъемных труб от коррозионных отложений Кунгур - wysłana przez ElDetry
Наша предприятие Предприниматель без образования юридического лица ЩАУОА Москва  проводит современным способом видеодиагностикут...
windy dla niepełnosprawnych - wysłana przez ElDetry
Созданная нами корпорация Группа компаний  АЛДУК Сургут  делает новейшим методом теле-видео инспекциюинженерных систем, сетей хо...
Modern stairs and fences made of glass, wood, metal - wysłana przez Jesse sow
Depending on the layout of the house and the wishes of the customer to the design can be used marching, slanting, screw, combine...
Szkolenie - wysłana przez Basenprof
Cytat: Lidia w 11 Marzec 2019, 11:28:27Gdzie możemy zamówić dofinansowane szkolenie dla obsługi Gościa hotelowego? Kto je wykonu...
Ostatnie komentarze:
  • 2019-05-24 08:49:24 - Jacek
    Taka mała dygresja do wypowiedzi Inżyniera budowlańca. Chyba troszeczkę naciągana ta argumentacja, bo zgodnie z pańską interpretacją po uzyskaniu pozwolenia na [...]
  • 2019-05-23 22:26:14 - Iwona Michniewicz
    Szanowny Panie "inżynierze". Nie jestem budowlańcem. Moje tytuły dotyczą wiedzy i doświadczenia w materii (m.in) ratownictwa wodnego. Być może w dokumentacji budowlanej [...]
  • 2019-05-23 20:01:29 - inżynier budowlaniec
    Mimo szumnej listy tytułów zaprezentowanych na wstępie proponowałbym jednak uzupełnienie wiedzy z zakresu przepisów prawa budowlanego. Nieprawdziwe są bowiem kluczowe [...]

  • Aplikacja HAKO - foto HAKO Polska
    Dodaj komentarz
    0
    2018-12-11
    Aplikacja Hako – zgłoś awarię, przegląd, lub potrzebę szkolenia
    Firma HAKO POLSKA przygotowała dla swoich Klientów aplikację na urządzenia mobilne, dzięki której będą mogli sprawnie i szybko wysłać zgłoszenie do serwisu Hako.

    Każdy obiekt, który zakupił maszynę Hako, jest pod opieką serwisu firmy. W razie awarii lub konieczności przeglądu jest kilka możliwości skontaktowania się z fachowcami (m.in. telefonicznie, mailowo, faxem, lub poprzez platformę serwisową).

    W ostatnich tygodniach uruchomiona została dodatkowa, wygodna forma komunikacji poprzez zaprojektowaną aplikację. Dzięki niej, w kilku krokach sprawnie zgłosimy zapotrzebowanie lub problem z pomocą dowolnego urządzenia mobilnego.

    Aplikacja umożliwia
    :
    - zgłoszenie awarii
    - zgłoszenie konieczności przeglądu maszyny
    - zgłoszenie zapotrzebowania szkolenia z obsługi maszyny (np. dla nowych pracowników).


    Aplikacja jest darmowa, dostępna w App Store oraz w sklepie Play. Aby móc z niej korzystać, trzeba być zarejestrowanym klientem oraz przesłać na adres: serwis@hako.pl. „Formularz zgłoszenia do mobilnej platformy serwisowej” dostępny jest pod adresem
    www.hako.pl/upload/files/180/Zglosznie_do_mobilnej_platformy_serwisowej.pdf .
    Materiały: www.hako.pl
    Przeczytaj także:
    „Nowe szorowarki Hako!”
    - www.basenprof.pl/artykuly/1651/nowe_szorowarki_hako.html

    „Kompaktowa Scrubmaster na małe, trudno dostępne powierzchnie” - www.basenprof.pl/artykuly/1749/kompaktowa_scrubmaster_na_male_trudno_dostepne_powierzchnie.html
    
    Komentarze