Foto - Fitnet Sp. z o.o.
2024-01-11
ESOK, czy może coś więcej?
Nowy Elektroniczny System Obsługi Klienta (ESOK) przedstawia nam Marcin Piaskowski, prezes firmy Fitnet Sp. z o.o. - jedynej firmy w Polsce działającej wyłącznie dla branży sportowo – rekreacyjnej, tworzącej specjalistyczne oprogramowania oraz szeroką ofertę dedykowanych usług towarzyszących.
ESOK to czy nie ESOK?
Od początku naszej dwudziestoletniej działalności tworzymy „ESOK”, z którego korzystają setki obiektów sportowych i rekreacyjnych. Nasze oprogramowanie generuje rocznie blisko 1 miliard transakcji. Dodatkowo, od ponad 10 lat integrujemy nasze oprogramowanie ze stronami internetowymi i około 200 milionów wszystkich transakcji jest generowanych tą drogą. Użytkownicy obiektów sprawdzają przez strony internetowe stan swojego abonamentu, rezerwują miejsca na zajęciach grupowych, wykupują kursy nauki pływania, gry na kortach tenisowych, kupują i doładowują wszystkie rodzaje karnetów. Nasi klienci, osoby zarządzające obiektami, sprawdzają przez Internet bieżące dane sprzedażowe, generują raporty, często na smartfonach, uczestnicząc np. w sesjach rady miasta czy gminy – mogą wtedy natychmiast odpowiadać na różne pytania.
Obiekty publikują w Internecie, w czasie rzeczywistym, zajętość torów na pływalni - bez "wrzucania na www" plików, które trzeba ściągnąć i obejrzeć. Dziś strona internetowa sama pobiera z ESOK bieżący stan rezerwacji czy też wykorzystanie torów/obiektów na podstawie podpisanych umów.
Spora grupa naszych klientów korzysta z mniejszej lub większej automatyzacji - automatów płatniczych, zwrotników opasek, itp.
Do naszego systemu podłączamy tablety do podpisów elektronicznych, podłączamy terminale płatnicze likwidując wiele pomyłek kasjerskich, w pełni obsługujemy RODO, integrujemy parkingi, sterujemy oświetleniem, eksportujemy dane do systemów finansowo-księgowych, tworzymy wszystkie potrzebne JPK, na podstawie NIP pobieramy dane z GUS do wystawiania faktur, drukujemy noty księgowe i wszystkie rodzaje dokumentów sprzedaży czy korekty, oferujemy dziesiątki innych potrzebnych funkcji ułatwiających pracę – to z tego korzystają nasi klienci.
Powyższe napisałem aby pochwalić się ogromnym doświadczeniem. Zbieramy je już ponad 20 lat i wykorzystujemy na co dzień. Wykorzystując doświadczenie pomagamy projektować i modernizować obiekty, podpowiadamy gdzie widzimy słabe punkty systemu i jak je niwelować. Co najważniejsze całe doświadczenie zawieramy w tworzonym oprogramowaniu ESOK.
ESOK to czy nie ESOK?
Od początku naszej dwudziestoletniej działalności tworzymy „ESOK”, z którego korzystają setki obiektów sportowych i rekreacyjnych. Nasze oprogramowanie generuje rocznie blisko 1 miliard transakcji. Dodatkowo, od ponad 10 lat integrujemy nasze oprogramowanie ze stronami internetowymi i około 200 milionów wszystkich transakcji jest generowanych tą drogą. Użytkownicy obiektów sprawdzają przez strony internetowe stan swojego abonamentu, rezerwują miejsca na zajęciach grupowych, wykupują kursy nauki pływania, gry na kortach tenisowych, kupują i doładowują wszystkie rodzaje karnetów. Nasi klienci, osoby zarządzające obiektami, sprawdzają przez Internet bieżące dane sprzedażowe, generują raporty, często na smartfonach, uczestnicząc np. w sesjach rady miasta czy gminy – mogą wtedy natychmiast odpowiadać na różne pytania.
Obiekty publikują w Internecie, w czasie rzeczywistym, zajętość torów na pływalni - bez "wrzucania na www" plików, które trzeba ściągnąć i obejrzeć. Dziś strona internetowa sama pobiera z ESOK bieżący stan rezerwacji czy też wykorzystanie torów/obiektów na podstawie podpisanych umów.
Spora grupa naszych klientów korzysta z mniejszej lub większej automatyzacji - automatów płatniczych, zwrotników opasek, itp.
Do naszego systemu podłączamy tablety do podpisów elektronicznych, podłączamy terminale płatnicze likwidując wiele pomyłek kasjerskich, w pełni obsługujemy RODO, integrujemy parkingi, sterujemy oświetleniem, eksportujemy dane do systemów finansowo-księgowych, tworzymy wszystkie potrzebne JPK, na podstawie NIP pobieramy dane z GUS do wystawiania faktur, drukujemy noty księgowe i wszystkie rodzaje dokumentów sprzedaży czy korekty, oferujemy dziesiątki innych potrzebnych funkcji ułatwiających pracę – to z tego korzystają nasi klienci.
Powyższe napisałem aby pochwalić się ogromnym doświadczeniem. Zbieramy je już ponad 20 lat i wykorzystujemy na co dzień. Wykorzystując doświadczenie pomagamy projektować i modernizować obiekty, podpowiadamy gdzie widzimy słabe punkty systemu i jak je niwelować. Co najważniejsze całe doświadczenie zawieramy w tworzonym oprogramowaniu ESOK.
Ale w 2017 roku zakończyliśmy rozwój tego rodzaju oprogramowania...
Nie dlatego, że nie mamy sił, nie dlatego że nie mamy pomysłów, ale dlatego, że nie mamy już dla naszego ESOK nowych kierunków rozwoju. Zrobiliśmy już praktycznie wszystko w zakresie bezpośredniej czy pośredniej obsługi klienta. Oczywiście, często wykonujemy drobne zmiany czy nowe funkcje żeby tworzyć oprogramowanie bardziej intuicyjne, bardziej funkcjonalne i cały czas zgodne z polskim prawem, ale to już tylko kosmetyka.
A że pomysłów mamy mnóstwo… to w 2014 roku rozpoczęliśmy prace nad oprogramowaniem do kompleksowego zarządzania ośrodkiem sportu - niezależnie czy ośrodek ma 1 czy 15 obiektów w różnych lokalizacjach i bez znaczenia jakiego rodzaju są to obiekty.
Scentralizowanie sprzedaży, rezerwacji zasobów, łączenie ofert w ramach jednego abonamentu to oczywiste cele takiego systemu ale tym dysponowaliśmy już przed wielu laty. Postawiliśmy sobie poprzeczkę znacznie wyżej: stwórzmy coś czego nie ma w naszym kraju, a prawdopodobnie także w całej Europie, czy świecie - zróbmy program z którego będą mogli korzystać prawie wszyscy pracownicy ośrodka:
- konserwatorzy, dział techniczny
- kierownicy
-kasy
- punkty informacyjne
- księgowość
- marketing
- dyrekcja, zarząd.
Wstępne prace zostały zakończone w 2017 roku i dziś, po siedmiu latach stwierdzamy, że obraliśmy dobry cel i ciągle rozwijamy ESOK w obranych kierunkach.
Nie dlatego, że nie mamy sił, nie dlatego że nie mamy pomysłów, ale dlatego, że nie mamy już dla naszego ESOK nowych kierunków rozwoju. Zrobiliśmy już praktycznie wszystko w zakresie bezpośredniej czy pośredniej obsługi klienta. Oczywiście, często wykonujemy drobne zmiany czy nowe funkcje żeby tworzyć oprogramowanie bardziej intuicyjne, bardziej funkcjonalne i cały czas zgodne z polskim prawem, ale to już tylko kosmetyka.
A że pomysłów mamy mnóstwo… to w 2014 roku rozpoczęliśmy prace nad oprogramowaniem do kompleksowego zarządzania ośrodkiem sportu - niezależnie czy ośrodek ma 1 czy 15 obiektów w różnych lokalizacjach i bez znaczenia jakiego rodzaju są to obiekty.
Scentralizowanie sprzedaży, rezerwacji zasobów, łączenie ofert w ramach jednego abonamentu to oczywiste cele takiego systemu ale tym dysponowaliśmy już przed wielu laty. Postawiliśmy sobie poprzeczkę znacznie wyżej: stwórzmy coś czego nie ma w naszym kraju, a prawdopodobnie także w całej Europie, czy świecie - zróbmy program z którego będą mogli korzystać prawie wszyscy pracownicy ośrodka:
- konserwatorzy, dział techniczny
- kierownicy
-kasy
- punkty informacyjne
- księgowość
- marketing
- dyrekcja, zarząd.
Wstępne prace zostały zakończone w 2017 roku i dziś, po siedmiu latach stwierdzamy, że obraliśmy dobry cel i ciągle rozwijamy ESOK w obranych kierunkach.
Oto co pojawiło się w naszym programie:
Pomiary parametrów wody – zapomnij o ręcznie wypełnianych tabelach! Wpisując dane do programu gromadzisz dane – raportujesz z dowolnego okresu, nakładasz różne dane na jeden wykres – widzisz zależności i korelacje, wyciągasz wnioski! Dostajesz dowolne raporty i automatyczne powiadamianie o przekroczeniu norm.
Magazyn środków technicznych – kontroluje i podaje bieżący stan, umożliwia inwentaryzacje, automatyzuje zamówienia, kontroluje ceny zakupu.
Rejestry awarii i usterek w obiekcie – pełen obraz ilości awarii, kosztów ich usuwania, czasów przestoju, obrazowe raportowanie i szybkie wnioski nawet dla osób „nietechnicznych”. Zastępuje wszelkie dotychczasowe zeszyty usterek!
Planowanie działań konserwacyjnych – automatycznie generowany plan prac do wykonania w dniu jutrzejszym, przyszłym tygodniu czy przyszłym miesiącu. Nie zapomnisz o niczym!
Plany remontowe – absolutny hit! Przygotowanie budżetu remontowego na przyszły rok można wykonać w 3 sekundy! W tym czasie program sprawdzi jakie zadania techniczne są do wykonania w przyszłym roku i poda szacunkowe wartości, sumy miesięczne i łączną wartość.
CRM - Marketing – moduł do komunikacji z klientami, newslettery i powiadomienia - w tym automatyczne (kończący się karnet, zbliżająca się rezerwacja kortów, itp.).
Grafiki dowolnych zasobów – obsługa wielu rodzajów grafików i automatyczne ich publikowanie na stronie www, łącznie z możliwością dokonania rezerwacji i opłaty.
Moduł magazynowy z recepturami – baza towarów, bieżące stany, inwentaryzacje, raporty marż, szczególnie przydatny dla punktów gastronomicznych.
Księgowość - nowe zestawienia i raporty związane z aktualnymi regulacjami prawnymi oraz możliwość eksportu danych do dowolnego systemu finansowo-księgowego, co pozwala zaoszczędzić ogromną ilość czasu!
Dyrektor - analizy, także porównawcze wielu aspektów sprzedaży, użycia zasobów obiektu/ośrodka, oraz raporty z działu technicznego. Tendencje sprzedaży usług i abonamentów. Wiele raportów dostępnych w dowolnym miejscu i czasie oraz na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu!
Pomiary parametrów wody – zapomnij o ręcznie wypełnianych tabelach! Wpisując dane do programu gromadzisz dane – raportujesz z dowolnego okresu, nakładasz różne dane na jeden wykres – widzisz zależności i korelacje, wyciągasz wnioski! Dostajesz dowolne raporty i automatyczne powiadamianie o przekroczeniu norm.
Magazyn środków technicznych – kontroluje i podaje bieżący stan, umożliwia inwentaryzacje, automatyzuje zamówienia, kontroluje ceny zakupu.
Rejestry awarii i usterek w obiekcie – pełen obraz ilości awarii, kosztów ich usuwania, czasów przestoju, obrazowe raportowanie i szybkie wnioski nawet dla osób „nietechnicznych”. Zastępuje wszelkie dotychczasowe zeszyty usterek!
Planowanie działań konserwacyjnych – automatycznie generowany plan prac do wykonania w dniu jutrzejszym, przyszłym tygodniu czy przyszłym miesiącu. Nie zapomnisz o niczym!
Plany remontowe – absolutny hit! Przygotowanie budżetu remontowego na przyszły rok można wykonać w 3 sekundy! W tym czasie program sprawdzi jakie zadania techniczne są do wykonania w przyszłym roku i poda szacunkowe wartości, sumy miesięczne i łączną wartość.
CRM - Marketing – moduł do komunikacji z klientami, newslettery i powiadomienia - w tym automatyczne (kończący się karnet, zbliżająca się rezerwacja kortów, itp.).
Grafiki dowolnych zasobów – obsługa wielu rodzajów grafików i automatyczne ich publikowanie na stronie www, łącznie z możliwością dokonania rezerwacji i opłaty.
Moduł magazynowy z recepturami – baza towarów, bieżące stany, inwentaryzacje, raporty marż, szczególnie przydatny dla punktów gastronomicznych.
Księgowość - nowe zestawienia i raporty związane z aktualnymi regulacjami prawnymi oraz możliwość eksportu danych do dowolnego systemu finansowo-księgowego, co pozwala zaoszczędzić ogromną ilość czasu!
Dyrektor - analizy, także porównawcze wielu aspektów sprzedaży, użycia zasobów obiektu/ośrodka, oraz raporty z działu technicznego. Tendencje sprzedaży usług i abonamentów. Wiele raportów dostępnych w dowolnym miejscu i czasie oraz na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu!
Wymienione powyżej, to tylko część nowych funkcjonalności, bo nie sposób wymienić wszystkie… ale bez obaw - nasze standardowe działanie to kompletna prezentacja na obiekcie. W czasie spotkania odpowiadamy na wszystkie pytania i pokazujmy praktyczne zastosowania. Dlatego zapraszamy do skontaktowania się z nami i uzyskania wyczerpujących informacji.
Kontakt:
FITNET Sp z o.o.
ul. Jastrzębia 76
86-031 Żołędowo
tel.: +48 52 552 94 44
www.fitnet.pl
biuro@fitnet.pl
Kontakt:
FITNET Sp z o.o.
ul. Jastrzębia 76
86-031 Żołędowo
tel.: +48 52 552 94 44
www.fitnet.pl
biuro@fitnet.pl
Autor: Marcin Piaskowski - FITNET Sp. z o.o.
Materiały: www.fitnet.pl
Przeczytaj także:
Rozmowa z Marcinem Piaskowskim z firmy Fitnet - www.basenprof.pl/aktualnosci/3499/rozmowa_z_marcinem_piaskowskim_z_firmy_fitnet.html
„ZAMKNIĘTE - Jakie zadania zaplanować dla kierownictwa, marketingu, księgowości, kas?” - www.basenprof.pl/artykuly/2153/zamkniete_-_jakie_zadania_zaplanowac_dla_kierownictwa_marketingu_ksiegowosci_kas.html
Rozmowa z Marcinem Piaskowskim z firmy Fitnet - www.basenprof.pl/aktualnosci/3499/rozmowa_z_marcinem_piaskowskim_z_firmy_fitnet.html
„ZAMKNIĘTE - Jakie zadania zaplanować dla kierownictwa, marketingu, księgowości, kas?” - www.basenprof.pl/artykuly/2153/zamkniete_-_jakie_zadania_zaplanowac_dla_kierownictwa_marketingu_ksiegowosci_kas.html