Mobilna kasa na pływalni – idealna na sezon
Napisz o swoim obiekcie Napisz o wydarzeniu Dodaj firmę Zapisz się na newsletter Rozmawiaj na forum
Artykuływięcej artykułów












Ostatnie posty na forum:

windy dla niepełnosprawnych - wysłana przez alicja90
Cytat: malwina w 25 Maj 2018, 12:01:09formalnościami zwykle się nie zajmują, ale na pewno udzielają koniecznych informacji, jeśl...
вакансии очистные сооружения - wysłana przez TVPElDetry
Завод емкостного оборудования ТВП делает резервуары для очистных сооружений на собственной индустриальной базе в Нашей страны. Р...
Okna basenowe - wysłana przez Aqua Technology
Dzień dobry, Oferujemy kompleksowe wykonanie i montaż podwodnych okien basenowych, przezroczystych ścian, dna basenu. Realizacje...
odkurzacz basenowy - wypożyczenie - wysłana przez Patryk
Szczerze mówiąc nie spotkałem się. Ale warto poszukać dystrybutorów, w tym okresie mają często jakieś promocje.
Okładzina - wodny plac zabaw - wysłana przez Adam
Ciekawe rozwiązanie na firma Polifun Garden z Katowic, ale cen nie znam. Pozdrowienia
Ostatnie komentarze:
  • 2018-08-18 16:24:45 - Wojtas65
    Witam. Wyjechałem tydzień temu na urlop. zrobiłem wszystkie pomiary tak jak być powinno. wczoraj wróciłem i zrobiłem pomiary. Ph ma kolor na mierniku biały i nie wiem czy [...]
  • 2018-08-18 13:47:24 - Elach
    Wykonałam w basenie ogrodowym chlor szok, woda zrobiła się lekko mleczna. Co to oznacza i jak przywrócić klarowność wody?
  • 2018-08-04 12:53:08 - Ola
    Również przesadziłam z uloscią chloru w basenie ogrodowym. Badanie tabletką DPD1 pokazuje, że chloru jest prawie 3 mg/l !!! Dziwne to jest bo woda nawet lekko nie śmierdzi [...]

  • MiniPOS - LSI Software S.A.
    Dodaj komentarz
    5
    2017-06-22
    Mobilna kasa na pływalni – idealna na sezon
    Rozpoczyna się właśnie najgorętszy sezon dla obiektów basenowych, więc klientów będzie coraz więcej. Ważne, aby obsługa odwiedzających przebiegała szybko i bezproblemowo. Jak można usprawnić obsługę i pozytywnie wpłynąć na postrzeganie kompleksu przez klientów?


    Sezon letni jest najlepszym czasem dla kompleksów basenowych. Warto wykorzystać ten okres i jeszcze bardziej zwiększyć zadowolenie klientów z pobytu w naszym obiekcie. Często pojawiającymi się trudnościami przy dużej liczbie odwiedzających są tworzące się kolejki i problem z natychmiastową obsługą. Klienci nie mają poświęconej odpowiedniej uwagi pracowników, przez co ich frustracja rośnie z minuty na minutę. Na to, aby nie tracić z tego powodu klientów powstało idealne rozwiązanie: dodatkowe stanowiska sprzedażowe – kasy mobilne.

    Jak działa mobilne stanowisko sprzedaży?

    Mobilne stanowisko sprzedaży, inaczej mobilny POS, przenośne stanowisko POS, czy po prostu miniPOS, to urządzenie (np. tablet lub smartfon) wraz z oprogramowaniem, które umożliwia natychmiastową łączność z centralą poprzez sieć bezprzewodową (Wi-Fi). Dzięki temu sprzedaż odbywa się bez podchodzenia do terminala POS.

    Mobilne stanowisko sprzedaży może działać:
    • 
    w strefie gastronomicznej przy kompleksach basenowych(miniPOS),
    •  przy obsłudze klientów wewnątrz obiektu (miniESOK).

    MiniPOS

    W przypadku strefy gastronomicznej kelner wprowadza zamówienie od razu przy stoliku klienta wybierając odpowiednie pozycje na urządzeniu. Oprócz standardowych wersji potraw ma także możliwość określenia rodzaju dodatków czy wprowadzenia życzeń specjalnych klienta. Po zatwierdzeniu zamówienia, jego treść jest automatycznie przekazywana do kuchni, gdzie zostaje albo wydrukowana na drukarce bonowej, albo wyświetlona na monitorze (w zależności od przyjętego w lokalu rozwiązania).

    Kelner może łatwo sprawdzić ceny potraw, także w wypadku „happy hours” czy innych wariantów cenowych. Podobnie ma łatwo dostępne informacje o zamówieniach w realizacji, aby szybko odpowiedzieć na ewentualne pytania w tym zakresie. W zależności od tego, gdzie znajduje się strefa gastronomiczna, kelner ma dwie możliwości rozliczania rachunku. Jeśli jest umieszczona przed wejściem na strefę mokrą i skorzystaniem z szatni, kelner jest w stanie zamknąć rachunek i przyjąć płatność bezpośrednio przy stoliku, nie tracąc czasu na podchodzenie do stacjonarnego POS-a. Gdy strefa gastronomiczna znajduje się po wejściu na strefę mokrą, pracownik może automatycznie naliczyć należność obciążając tym samym kredyt wewnętrzny klienta.

    MiniESOK

    MiniESOK zapewnia natomiast usprawnienie obsługi klienta wewnątrz obiektu. Personel jest w stanie poinformować odwiedzających o tym, jaki jest ich kredyt wewnętrzny w danej chwili. Ma możliwość dodania lub usunięcia obciążenia na jego rachunku, przykładowo przy wypożyczeniu ręcznika. Pracownik może również zmienić klientowi strefę, a także otworzyć szafkę (w przypadku awarii) lub ją zmienić, jeśli pojawi się jakiś problem z szafką wcześniej wybraną. Szybka obsługa klienta wewnątrz kompleksu bardzo pozytywnie wpływa na wizerunek obiektu. Przykładowo, jeśli odwiedzający miałby problem z otwarciem szafki, to musiałby udać się do punktu obsługi klienta, często poczekać w kolejce aż dostanie się do kogoś z personelu, kto będzie w stanie udzielić mu pomocy. MiniESOK znacznie skraca tę drogę i pracownik może natychmiastowo zareagować na problemy klientów.


    Mobilne stanowisko sprzedaży – główne korzyści

    Oto najważniejsze korzyści ze stosowania miniPOSa i miniESOKa:
    1. 
    zadowoleni klienci, którzy ponownie wrócą do obiektu. Satysfakcję klientów zapewnia:
         •  szybsza obsługa
         •  dostępność wszystkich informacji o dodatkowych usługach, kredycie wewnętrznym, potrawach i napojach
    2. 
    wyższe zyski kompleksu, dzięki zwiększeniu liczby obsługiwanych klientów. Zapewniają to:
         •  skrócenie czasu obsługi klienta wewnątrz obiektu
         •  skrócenie czasu obsługi klienta w strefie gastronomicznej.


    Im więcej udogodnień dla klientów, tym lepszy wizerunek kompleksu. Klient, który jest obsłużony szybko i bez większych trudności jest zadowolony i dobrze wspomina wizytę na basenie. Im bardziej jest usatysfakcjonowany, tym bardziej pewne jest, że poleci obiekt swoim znajomym. Personel dzięki mniejszym kolejkom będzie w stanie poświęcić każdemu więcej czasu (i polecić więcej opcji z oferty), co może zwiększyć sprzedaż i zminimalizować ryzyko pojawiających się błędów.
    Mobilna kasa jest doskonałym rozwiązaniem, które pomaga usprawnić obsługę, rozładować kolejki, wpłynąć pozytywnie na wizerunek obiektu oraz docelowo zwiększyć zyski.

    Więcej informacji:
    www.lsisoftware.pl/index.php/rekreacja-i-rozrywka/

    Kontakt:

    Dariusz Wesołowski
    Specjalista ds. ESOK
    e-mail: dwesolowski@lsisoftware.pl
    mob.: +48 785 052 042
    Autor: LSI Software S.A.
    
    Komentarze
    Maciek
    2017-06-23 10:03:06
    Świetne rozwiązanie, to prawda, ale natychmiast rodzi sie pytanie ile kosztuje ?Jak rozumiem aby wdrożyć takie rozwiązanie trzeba być posiadaczem systemu firmy LSI, ponieważ te urządzenia komunikują się z głównym programem ESOK. Ale zakładając że mamy taki system to ile kosztuje jedno omawiane mobilne stanowisko wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem ? Pytam ponieważ rozpatrujemy zmianę systemu i nowinki rozwijające, czy unowocześniające system zapewne maja wpływ na podjęcie decyzji.
    Odpowiedz
    LSI Software
    2017-06-26 11:28:39
    Panie Macieju, bardzo cieszymy się, że nasze rozwiązanie Pana zainteresowało. Rzeczywiście urządzenia komunikują się z programem ESOK firmy LSI Software. Natomiast jeśli chodzi o pozostałe kwestie zachęcamy do kontaktu ze specjalistą, do którego kontakt podany jest pod artykułem. Na pewno odpowie na wszystkie dodatkowe pytania. Pozdrawiamy, LSI Software.
    Odpowiedz
    Maciek
    2017-06-27 11:46:10
    Bardzo dziękuję za informację
    Odpowiedz
    Marek
    2018-02-12 10:29:38
    Czy takie mobilne kasy sprzedajecie Wy, czy można zakupić swoje i podłączyć je do systemu?
    Odpowiedz
    LSI Software
    2018-02-12 11:30:18
    Oferta LSI obejmuje również urządzenia mobilne. Oczywiście klienci mogą kupić je we własnym zakresie ale prosimy o kontakt czy dane urządzenie będzie zgodne z naszym oprogramowaniem. Podłączanie (czyt. konfigurowanie) urządzeń może być wykonane przez Pana lub przez naszą firmę lub przy naszej asyście. Zakładamy, że jest Pan naszym klientem i dysponuje Pan stosowaną wiedzą i dokumentacją. W przypadku oprogramowania na urządzeniach mobilnych z systemem Android prace konfiguracyjne wykonuje firma LSI
    Odpowiedz
    
    zamknij

    Przeczytaj także

    RAKO tradycja i nowoczesność
    RAKO – ta marka istnieje już ponad 134 lata. Płytki i kształtki ceramiczne znane na całą Europę są produkowane w Czechach od roku 1883. Już od samego początku były szeroko stosowane w miejskich łaźniach, kurortach i [...]
    
    Partnerzy



    Copyrigth Basenprof © 2012-2018. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie bez zgody Wydawcy zabronione.